سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راحـــــــــــیل

اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم
اون وقت به ازای هر واحد درسی 18 ساعت کلاس داشتیم
از صحبتهای اساتیدمون جزوه های خوش خط می نوشتیم
اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم

اگه ما دانشجوی دانشگاه روانه بودیم
همیشه موقع امتحان فقط جزوه استاد رو میخوندیم و امیدوار بودیم که میشه با یه کم خود شیرینی و با چند صفحه تحقیق ویا با ارائه کنفرانس واحدهامون رو به راحتی پاس کنیم و از استاد نمره بگیریم
اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم

اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم
علاوه بر حضور و غیاب دقیق دانشجویان ، اساتید گرامی هم یحتمل رفت و آمدشون بیشتر کنترل میشد !!!!
اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم

اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم
کلی امکانات و آزمایشگاه و کارگاههای مجهز داشتیم و کلی هم قیافه میگرفتیم
اگه ما دانشجوی دانشگاه روزانه بودیم

اما ما دانشجوی دانشگاه روزانه نیستیم ،
ما فقط چند تا دانشجوی دانشگاه پیام نور هستیم
با 6 ساعت کلاس به ازای هر واحد درسی ، با کتاب های قطور و پر اشتباه که هر چند سال نوری یکبار عوض میشه ...
با امتحان های سراسری و تمام تستی که هر کدومش از خود کنکور هم سخت تره و برگه هاش توسط رایانه تصحیح میشه نه استاد و اگه نمره کم بیاریم هیچ تحقیق و کنفرانسی کمکمون نمی کنه و باید دست به دامن رایانه بشیم ...
ما دانشجوی دانشگاه پیام نور هستیم
خوشحالیم که فقط کلاس های عملی و آزمایشگاهی مون دقیقا مثل دانشگاههای روزانه برگزار میشه . ما خیلی احساس خوبی داریم که سلف دانشگاهمون یک ساله که افتتاح شده .
خیلی جو گیر میشیم که هر سال داره به تعداد رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاهمون اضافه میشه .
البته از حق نگذریم از زمانی که دانشگاه جامع پیام نور مورد توجه خاص رئیس محترم جمهور قرار گرفته و در هر سفر استانی مرکز جدیدی به مراکزش اضافه میشه ( داره دست دانشگاه آزاد رو از پشت می بنده !!! ) ، سیل امکاناته که به دانشگاه سرازیر شده به طوری که محیط دانشگاه با دو سال قبل خودش قابل مقایسه نیست .
البته سیل دانشجویان سرازیر شده به پیام نور به پای امکاناتش نمیرسه و قابل پیش بینیه که به لطف یه کم گسترش پیام نور کلیه پشت کنکوری هه در سالهای آینده طعم قبولی در دانشگاه رو بچشن . هر چند که پیام نور برای تحصیل در رشته های علوم انسانی بسیار عالیه و فقط دانشجوهای رشته های علوم پایه و مهندسی هستند که با تموم شدن درسشون خودشون هم کلا تموم میشن !!!
حالا ما فقط به این گفته اساتیدمون دلخوشیم که شاید با این کتابهای مفیدی که تو پیام نور بهمون ارائه میکنن راحت تر ارشد قبول میشیم ... خدا عالمه ...


نوشته شده در پنج شنبه 87/8/2ساعت 11:3 صبح توسط راحیل نظرات ( ) | |

دوستی با ملت ( ببخشید با مردم به قول آقای مشایی ) اسرائیل !!!!!!
یادش بخیر ، یکی از دوستان که طبع لطیفی هم داشت و به دیار باقی رخت سفر بر بست ، در این جور مواقع که گوینده ای یا سخنرانی به قول قدیمی ها گاف و به قول امروزی ها سوتی می داد می گقت : بابا شما ( همان تو ) حرف زدن بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی ؟؟
غرض از ذکر این مقدمه خاطره گونه سخنان اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و احتمالا چند پست و مقام دیگه که من از اونا بی خبرم !! میباشد که موجی از اعتراضات به حق را از سوی نمایندگان اصولگرای مجلس و مسئولین قوه قضائیه و تشکلها و امت حزب ا... و رسانه ها رو به دنبال داشته . تا جایی که رسانه های صهیونیستی این اظهارات رو اولین موضع گیری مثبت یک مقام رسمی ایرانی در مقابل اسرائیل قلمداد کردند .
گویا این آقا فراموش کردند که حضرت امام (ره) فرمودند تمام ساکنین سرزمین های اشغالی و حامیان این رژیم در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی سهیم هستد . حالا چطور شده که ما شدیم دوست مردم اسرائیل ؟؟
بهتره به جناب ایشان پیشنهاد کنم ( هرچند مطمئنا نمی پذیرند )به حوزه مسئولیت خود پرداخته و در امور دیپلماسی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی که ظاهرا مورد علاقه شدید ایشان است دخالت ننمایند تا هزینه کمتری را مسئولین دلسوز برای رفع و رجوع این نوع اظهارات متقبل شوند .
البته گذشته نه چندان دور رو که مرور می کنم می بینم از اول هم افرادی از سر دلسوزی و مصلحت با حضور ایشان در پست و در کابینه رئیس جمهور محترم و محبوب جناب دکتر احمدی نژاد مخالف بودند . هرچند که ....
در خاتمه چند نکته از اظهارات جالب ایشان رو مرور می کنم
" بنده به حرفهایم افتخار می کنم و آنها را اصلاح نمی کنم ، بلکه برای هزارمین بار و قوی تر از گذشته اعلام می کنم که ما با همه مردم دنیا دوستیم حتی مردم آمریکا و اسرائیل . ما آحاد مردم دنیا را دوست داریم . "
ببخشید من یکی نفهمیدم این ما کیه ؟؟؟  و اینکه آحاد یعنی چه کسانی ؟؟؟
آیا تروریست ها و قاچاقچی ها و بن لادن و القاعده و بوش و ... جزء آحاد هستند ؟؟؟
                                                                                                      
                                                                                                                              عزت زیاد
نوشته شده در پنج شنبه 87/5/24ساعت 12:38 عصر توسط راحیل نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت