سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راحـــــــــــیل

دوستی با ملت ( ببخشید با مردم به قول آقای مشایی ) اسرائیل !!!!!!
یادش بخیر ، یکی از دوستان که طبع لطیفی هم داشت و به دیار باقی رخت سفر بر بست ، در این جور مواقع که گوینده ای یا سخنرانی به قول قدیمی ها گاف و به قول امروزی ها سوتی می داد می گقت : بابا شما ( همان تو ) حرف زدن بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی ؟؟
غرض از ذکر این مقدمه خاطره گونه سخنان اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و احتمالا چند پست و مقام دیگه که من از اونا بی خبرم !! میباشد که موجی از اعتراضات به حق را از سوی نمایندگان اصولگرای مجلس و مسئولین قوه قضائیه و تشکلها و امت حزب ا... و رسانه ها رو به دنبال داشته . تا جایی که رسانه های صهیونیستی این اظهارات رو اولین موضع گیری مثبت یک مقام رسمی ایرانی در مقابل اسرائیل قلمداد کردند .
گویا این آقا فراموش کردند که حضرت امام (ره) فرمودند تمام ساکنین سرزمین های اشغالی و حامیان این رژیم در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی سهیم هستد . حالا چطور شده که ما شدیم دوست مردم اسرائیل ؟؟
بهتره به جناب ایشان پیشنهاد کنم ( هرچند مطمئنا نمی پذیرند )به حوزه مسئولیت خود پرداخته و در امور دیپلماسی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی که ظاهرا مورد علاقه شدید ایشان است دخالت ننمایند تا هزینه کمتری را مسئولین دلسوز برای رفع و رجوع این نوع اظهارات متقبل شوند .
البته گذشته نه چندان دور رو که مرور می کنم می بینم از اول هم افرادی از سر دلسوزی و مصلحت با حضور ایشان در پست و در کابینه رئیس جمهور محترم و محبوب جناب دکتر احمدی نژاد مخالف بودند . هرچند که ....
در خاتمه چند نکته از اظهارات جالب ایشان رو مرور می کنم
" بنده به حرفهایم افتخار می کنم و آنها را اصلاح نمی کنم ، بلکه برای هزارمین بار و قوی تر از گذشته اعلام می کنم که ما با همه مردم دنیا دوستیم حتی مردم آمریکا و اسرائیل . ما آحاد مردم دنیا را دوست داریم . "
ببخشید من یکی نفهمیدم این ما کیه ؟؟؟  و اینکه آحاد یعنی چه کسانی ؟؟؟
آیا تروریست ها و قاچاقچی ها و بن لادن و القاعده و بوش و ... جزء آحاد هستند ؟؟؟
                                                                                                      
                                                                                                                              عزت زیاد
نوشته شده در پنج شنبه 87/5/24ساعت 12:38 عصر توسط راحیل نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت